Kirándulás Kismaroson, 6. és 9. a

Utazásunk során először a Duna part mellett fekvő kalandparkot látogattuk meg. A kötélpályák élvezetesek voltak, akik az izgalmat fokozni próbálták, fogócskáztak. A kalandparknál ismerkedtünk meg néhány ormányos medvével és a „pizzaevő” mókusokkal.

A táborhelynél a kilencedikesek fát vágtak, és tüzet gyújtottak a vacsorához. (Paprikás krumpli!!!)
Másnap hosszú – eltévedésekkel tarkított – túra után megérkeztünk a Kazár-tanyához, és belekóstoltunk a kenyérdagasztás, kovácsolás, nemezelés, kenyérsütés mesterségeibe. Találkoztunk tehénnel, birkákkal, pulykával, tyúkokkal, és egy óriás-lóval is.
A tanyasi élet után pizzát ettünk 
Másnap a fárasztó gyaloglás helyett vasúton mentünk Királyrétre, ahol múzeumban is voltunk.
Következő nap a sváb kultúrával ismerkedtünk, és egy CBA-ban feltöltöttük nasi raktárkészletünket. Persze egy hajózási múzeumot is meglátogattunk. A tábor a nyári szünet végén nagy élmény volt számunkra. Köszönet érte kísérő tanárainknak: Klencznerné Harmati Zsuzsanna, Marosvölgyiné Tinta Katalin, Puskár Melinda és Törökné Bodzsár Mária tanárnőknek.

6. és 9. a osztály

A kirándulás „összefoglalója” itt tekinthető meg.